perjantai 9. huhtikuuta 2010

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa

Heipsanhei!

kello on täällä 3.15 aamuyöllä ja mulla tuli yhtäkkiä kamala hinku kirjottaa blogiini. Tätä ihmeellistä olotilaa pitää siis nyt hyödyntää, ootte ehkä huomanneet et tällasia tilaisuuksia ei oo ollu montaa tän vuoden aikana :) Halusin vaan kertoa monta pikkuista kivaa asiaa arjestani. Tällä hetkellä oon kyllä lomalla, mut hei ihan sama.
Kävin eilen leffassa kattomassa Shutter Islandin, sen psykologisen trillerin joo, taisin olla hullu. En tiedä mikä mut tähän päätökseen ajoi. Ehkäpä se oli kohtalo, koska se oli oikeesti tosi hyvä! Ja pelottava. Jäi ihan wooaaah fiilis.
Seuraavana suunnitelmissa ois mennä kattoo Remember me eli Souviens-tu de moi missä on Robert Pattinson jee. Uups siis enhän mä laisinkaan sitä sen takii mee kattoo koska siis mähän vihaan Twilightii... voi ei taisin paljastuu... :s nooh tykkäätte musta silti. Muistan vaan ku Niilo oli sillee "Okei Kajsa se on ihan okei niin kauan kun sul ei oo sen naama taustakuvana..." hmm, seuraavan minuutin aikana mul löyty taustakuvana joku peruskukkanen. Nojoo, se siitä.
Mitäs muuta kulturellia. Tänään olin kattoo sellasen tanssiesityksen l'Atriumissa elikkä täällä sillai isoimmassa teatterissa. Se oli joku ranskalainen suuruus joka tuli tänne tanssii. Oli kyl tosi hyvä. Aluks olin pettynyt mut kyl se loppuu kohti sitten täytti mun toivomukset :)

Ja voi vitsi odotan mun synttäreitä! Sunnuntaina me järkätään kotona juhlat, jonne saan kutsuu jopa muutaman kaverin jee :) tällaset baarisuunnitelmat ja sellaset jää sit varmaan myöhemmälle. Noh, ei kaikkee voi saada samaan aikaan. Ja vannon että tätä juhlitaan sitten vielä Suomessakin!
18-vee -pippaloista puheen ollen, olin viime lauantaina Eloran synttäreillä, yhen kaverin siis. Oltiin rannalla ja pidettiin kivaa. Unohdin sitten kans aurinkorasvan kotiin ja eihän kukaan näist paikallisista aurinkorasvaa käytä tummine ihoineen. Vietin sitten 8 tuntii polttavan auringon alla ja seuraavat 4 päivää iho polttaen. Nyt se sitten lähtee ja ei oo kaunista puuhaa. En oo koskaan kyllä palanut yhtä pahasti. Tässä kuiteskin kiva rantakuva jossa ei vielä ihan näy tuhon jäljet:



Ainiin ja pieni arjen ilo vielä; hihi pihallamme kasvavat ananakset on niin söpöjä! ne kasvaa joka päivä! Katsokaa itse kuin on suloisia!


Noniin, kuten huomasitte, tässä maailmassa tosiaan on monta ihmeellistä asiaa.

Seuraavaan kertaan ja varmasti synttäreiden merkeissä,
heis <3

8 kommenttia:

carita kirjoitti...

Voi kajsuli hajsuli paljonPALJONpaljon ONNEA ! se on kuule naisen ikä nyt, hihii =)sorry että joudun onnittelemaan täällä mutta kun en ole siellä tyhmässä naamakirjassa =( pidä hauska ilta idag ! =) juhlitaan sitten yhdessä sun syndejä kun oot taas täällä, hihii =) tiedätkö jo koska muuten tuut? =)

kajsa kirjoitti...

Kiitos PALJON ihana Carsuseni olet paras <3 hihi mua on paljon harmittanut ettet oo siellä naamakirjassa ku ei se niin tyhmä lopulta oo kun on niin helppoa pitää yhteyttä =/ mutta ei se mitää, käy se näinkin! Ja sit on ainakin triplasti kivaa nähdä sut taas! =)ja sit kyllä juhlat pystyyn! Toivottavasti mun terkut tuli sulle muuten veljes kautta perille! Toivotaa että Ile on hoitanut hommansa siis! :D tuun 23. kesäkuuta eli ihan kohta jeejee!
Mitä sulle kuuluu?

carita kirjoitti...

HÖÖÖÖH ei oo kyllä mitään ileltä kuulunut !!! =D Elikkäs tuut juhannuksen jälkeen sitten takaisin? Mä oon menossa juhannukseksi Berliiniin ja tuun Suomeen sinä seuraavana maanantaina eli aika lailla samoihin aikoihin ! =) On kyllä niin muikeeta sitten taas nähdä ! Sun pitää pitää jotkut welcome partyt - tai sitten sulle pitää pitää sellaiset ;D Mulle ei kuulu oikeesti mitään kivaa; lukemista pääsykokeisiin, valmennuskurssia, töitä ja sitten lupasin nyt vielä käydä niitä mun hoito poikiakin kevään mittaan vahtimassa. Eli oon niin no life kuin vaan olla ja voi =D Toivottavasti oot pitänyt hauskaaa siellä! Ja kai sulla on siellä huget b-day partyt? =) Terkkujaa =)

carita kirjoitti...

Huups, toiv. mun komsu ei tullu nyt kovin montaa kertaa, ku oon niin lahjakas kaiken tekniinkan kanssa =D

kajsa kirjoitti...

HEI Carsu! Voi jumpe se Ile, ihan mulle vannotti että muistais =) Nooh, ei se mitään. Hmm mä tuun kotiin ennen juhannusta, se 23. päivä on keskiviikko eli se on just ennen sitä juhannusviikonloppua. Mut mehän nähään sitten melkeen heti, mahtavaaa! VItsi Berliini kuulostaa makeelta, missäs porukas oot menossa? Mäkin meinasin varmaan kesällä Ersun kaa lähtee kiertää vähän Ranskaa tai sit syyslomalla, katotaan sitten. Ja siskonki kaa ois jotain suunnitelmissa! Että ihan kiva kesä tähtäimessä. Mihis pääsykokeisiin oot nyt lukemassa vai onko ne peräti jo ohi kun näin myöhässä vastaan? Huh, kuulostaa kyllä aikas rankalta toi sun arki. Juttelin tossa Saarankin kanssa niin ei senkään arki mitään ruusuntäyteistä oo tällä hetkellä :o voi teitä. Kyllä se kohta helpottaa, viimeistään sit juhannuksen tienoilla pääset lomailee! Mul oli tääl oikeen mukavat b-day partyt, ihan silleen perhepartyt vaan mut kuiteski oli hauskaa. Ja hei oon ihan avoin ajatukselle takasintulojuhlist! Pistetään mietintämyssyyn (voi ei) :D
Voimia ja haleja pikkuiselle Carsuselle! Ja hei sin pitää sit auttaa mua vanhojenpuvun valinnassa kun sun pukus oli niin ihana! Heipsanvei, hali! <3

carita kirjoitti...

Oivoi, ei oo kuule vielä ohi, mulla on koe ihan vikana eli kesäkuun 17 pv vasta :O oon tästä lähdössä lukemaan ku oon vihdoin selvinnyt vapusta - ei oo vähään aikaan ollu niin huono olo.. Itseasiassa kun mietin, ei oo koko tänä vuonna ollu niin huonoa oloa =D Niin, ja haen siis oikikseen =) Berliiniin lähdetään Ilen kanssa kaksin, can´t wait ! Me muuten salee törmätään lentokentällä sillä mä lähen 23. pv ja tuun takasin 29. pv aamuyöstä. Ehkä sä oot mun paluuseen mennessä selvinnyt siitä järkytyksestä, että oot taas Suomessa niin voisipa vaikka nähdä sitten ! =) Matkan jälkeen ei oo enää mitkään kokeet tai muut stressaamassa, vaan töitä sitten paiskin kesän. Mitäs kesäpläänejä teitsillä on? =) Ja tiedätkö muuten mikä pv Ersu palailee? =)

kajsa kirjoitti...

Huhhuh, ei kyllä ihan helpolta vaikuta toi sun luku-urakka, eikä varmastikaan oo mikään ihan iiseimmistä pääsykokeistakaan :o huh, koita jaksaa, kyllä se kohta helpottaa! Joo näin tuol facebookis et nähtävästi oli jääkärinkadulla vappuna räjähtänyt! Voi sua ja Ileä... Oliks ees hauskaa? XD jos oli niin kai se oli sen arvoista... =) Muistelen tässä vaan sun synttäreitä, oli sillon ainakin ihan mahtavaa, kaipailen. Ja hih kaikki ne muutkin lukuisat kerrat ja Ilen jekut ja paras sänkykaverimme Dippi <3 voi niitä aikoja. Hei vitsi mihin aikaan sun lentos sit lähtee? Mä tuun himaan illalla, sen enempää en sit tiedä. Mut vaikkei törmättäiskään niin ei tarvii sitten kauaa odottaa! Hihii, innolla odottelen kesää =) Tulee hauskaa. Oon ajatellu mennä pariks viikoks duuniin ja ehkä kävästä ersun kanssa Ranskassa ja sillee... kaikenlaista vekkulia on suunnitelmissa. Voi juku sä vaan paiskit töitä koko kesän... noh, ei se meitä viime kesänäkään estänyt. Ja hei toi Ersu tulee mun kaa samana päivänä kotiin, tod.näk. samalla lennollakin jii! Että sit tehään ihan kimppatapaaminen! Vitsi, 7 viikkoo! =)

carita kirjoitti...

oi jeeee, kuin kivaaa, hihi =) mun muistaakseni lento lähtee 6.35 aamulla, että ehkä me törmätään taivaaalla sitten, haha =D tää pääsykoerumba on kyllä tosi puuduttavaa, enkä olis ikinä ikinä ikinä osannu kuvitella, että tää on näin hajottavaa. Itku on välillä niin lähellä =( mut nyt on kivaa vaihtelua, kun musta tuli täti viime yönä !!! =) tulin justiinsa töistä ja ollaan menossa sairaalaan kattomaan babya =) se on nyt 13h vanha, hihi ! vappuna oli tosi hauskaa ja teki kyllä hyvää irtautua lukukierteestä ! en tiedä minkälaisia kuvia se ile on faceen tunkenut, en tykkää kun se laittaa sinne kaikkia tyhmiä kuvia, hmph =( juhlitko siellä vappua? =) mites sulla on siellä noin muuten sujunut? tuleeko lähdön jälkeen ikävä kavereita, perhettä, jotain poikaa? ;D hihi ! ja mitä oon muuten siellä puuhaillut kuim koulua? =)