maanantai 11. tammikuuta 2010

Our house, in the middle of our street

Meikä sairastaa kotona ja telkkari on rikki, joten ajattelin tässä nyt sitten tehdä sen mamman niin kauan odottaman postauksen. Meidän talomme.
Nyt sitten tulee niitä pihanpuoleisia kuvia kuten olet toivonutkin äiti. Pus <3


Siinä se nyt on koko komistus.


Vielä vähän kauempaakin pitää ihailla.


Toi meidän "takapiha" tuolla takana (ilmiselvää) on aivan valtavan iso, sinne vois vaikka laittaa uima-altaan, pliiiiis. Mut niin kuka sen sit pesis aina ja pitäis puhtaana. Hyvä kysymys. Mutta sitä tilaa siellä ei hyödynnetä koskaan, oon ehkä käynyt siellä about kolme kertaa.
Talomme on ihan tien vieressä, mutta kuitenkin noi puut peittää ihan mukavasti. Ja tien humina estää tulemasta hulluksi. Tossa talon taka/alaosassa on sellainen iso juhlatila, johon en ikinä ole astunut jalallanikaan. Siellä kuulemma ennen pidetiin suuria juhlia, mutta nykyisin perheen isän kuoltua tila on ihan autioituneena. Ajattelin herättää sen henkiin 18-vuotissyntymäpäivääni varten, kjäh kjäh ;-)

Noh, siinä kaikki tältä erää, tässä juhlin sitä että oon täysi-ikäinen tasan kolmen kuukauden päästä. (tai no oikeesti makaan tuskissa sängyssä mut kuiteski).

Moikkelis vaan!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Bonsoir, j'espère que vous allez bien. Cela se traduit avec le traducteur Google, donc j'espère que vous comprenez ce que j'écris. Glad you had fun à Noël! Un peu de neige, peut-être ... mais c'était une bonne chose quand même! Vraiment bon! Papa

kajsa kirjoitti...

Papa! Est-ce que c'est mon papa qui s'appelle Stefan? Je suis un peu perdue là :) Si c'est toi, tu pourras continuer à traduire avec le treducteur Google, même si il a fait quelques fautes. Mais ce n'est pas grave, je crois que j'ai compris l'idée génerale.
Hej Pappa, är det du? Cool. Hur mår du? Jag har ändast pratat med Brita på facebook de här närmaste tiderna, och inte alls med dig. Jag hörde att ni har firat en riktigt skön jul o jag tror att du också njuter nu av vintern ett tag det är vitt och ljust. Du som hatar mörkret. Jag hoppas att allt går annars också bra och att du ännu har tålamod att hjälpa famo och fafa med compjuuttern. Och om jag har föstått rätt så har de redan läst min blogg. Så f&f om ni läser detta så hälsar jag ;-) Ha det bäst Pappa o puss på! <3

kajsa kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Oui, oui, je suis vraiment bon à français. J'espère juste que Google ne fait pas faillite, car alors c'est probablement la fin de mon écriture. Merci bien, tout cela est vraiment bien - un peu trop de travail en ce moment. Il va bien de sorte que c'est l'été avant que j'aie le temps de remarquer:). Mais imaginez ce que la vue, où il est l'été, vous êtes bien sûr revenir ici! Merci et bonne nuit!

Jo visst, jag blir riktigt bra på franska. Hoppas bara google inte går i konkurs, för sen är det nog slut med mitt skrivande. Jo, tack, här är allt riktigt bra - bara lite för mycket jobb just nu. Det går väl så, att det är sommar före jag hinner märka:). Men tänk vad prima, då det blir sommar är du ju tillbaka här! Tack och god natt!

carita kirjoitti...

hajsuli oletko hengissä kun susta ei kuulu mitään yhyy? onko mun kirje tullut perille, hehhehehee =)